Monday, April 6, 2009

My heart's beating in my chest..

Alldeles strax skall jag bege mig till bussen! Ska läsa som en dåree påväg in till stan, samtidigt som jag solar i fönstret ohja! Drömde om Joe Jonas igen, hahahah i die komigennujackeeee. Anywho, va inne på TeenVogue's hemsida precis och inser nu att jag missat massa där! Sen verkar det som om folk haft mycket att göra i helgen för det sker inte allt för mycket updates på bloggarna, host host get a life jag själv.

Snabbt, huuur mycket vill jag inte ha denna t-shirten som Jourdan Dunn har på sig! Gash..häärlig.

Sen letar jag fortfarande låtar till min Summer Mixtape-lista på youtube, och stötte på denna gamla goodingen! We love. massa minnen som bubblar upp till denna haha..


Nu får jag stressa till bussen som vanligt, men det är så jag fungerar tydligen. Imorgon blire the Hills - girlsnight! Det gillar jaag. Och ikväll vet man aldriiig..

Jackie

1 comment:

Linda Strömberg said...

AHyeah!! & vi hoppas på dubbelavsnitt, right? ;)
ses imorgon snygging!