Thursday, April 16, 2009

You, you're like taking off on Mondays..

Nu är jag back vid datorn! Påväg till eve svängde jag förbi mamma där Rika hälsade på! Längesen och hon ser himla ball o fräsh ut för att vara.. 59 :) Påväg hem från eve trodde jag att jag skulle få en hjärtattack!! Jag gick o dansade lite för mig själv till Love Sex Magic. Så tänkte jag "OK jag kollar bakom mig snabbt så ingen stalkar mig" och preciis när jag vänder mig om kommer en kille på cyckel i multi-fart fram bakom ett hus rätt emot mig!! Ahhh spriiing!! nästan.. men jag skakade ungefär en halvtimme efteråt haha. Sensitive much?

Nu ska jag kolla klart på filmen tänkte jag. Och skriva min CV till deet fina jobbet iih, men ska arbeta på det ett tag så det blir redigt bra! "Please don't cyber-stalk him" Ååh såklart har jag fastnat för Jonas Brothers - Give love a try. Yes mer mer mer tack. Ska lära mig på piano fo sho! Har plingplångat lite idag och här i huset sägs det att det är mysigt när jag spelar! Vihoo! Lunch imorgon frågetecken. What to eeeat.. Fredag iaf!! Good stuff..

Just know that I'm on your side


For now,
Jackie

No comments: