Sunday, April 5, 2009

Perfection?

So, I'm back in Gråbo for a while! :P Nee, men igår härjade jag eve o therese runt hela dagen! Ikea, mölndal, hisingen!..vi fixade till hennes lägenhet. Storhandlade på Willys och bar grejer upp o ner.. fy idag värker det över allt helt enkelt!

Nu sitter jag i soffan hos Olssons men ska snart bege mig bort till flickorna igeen. När jag sitter här och går igenom alla bloggar jag följer, ser jag på bryanboy.com en video på Vladimir. En modell som det snackas mycket om. Han är tydligen peerfect, men jag har inte riktigt bestämt mig än! Jo han ser verkligen bra ut, med liksom värsta lines och ansiktsdrag oså.. men man blir lite rädd typ haha. Thaughts on the Vlad?

Inatt hade jag en myyysig dröm, bland annat! Lite läskig ibland (thus the big spider uuh) Men den handlade i största hand om Joe Jonas hahah! Och då undrar jag.. när ska jag få drömma om min riktiga favoo NICK? Kevin har jag drömt om..och nu Joe! Inte för att jag klagar, kanske måste möblera om i mitt huvud? Nee..

Male model madness

Jackie

No comments: