Saturday, April 11, 2009

Lycka!

MMH asså nu blev jag sjukt glad på väldigt kort tid! Fast jag har iofs varit glad hela dagen men.. Jag kollade in kommande biofilmer iaf, och så såg jag att Angels and Demons kommer 15e Maj! Iiih, som jag har längtat! Yesyesyes good stuff! Massa bra filmer som kommer ut samtidigt med.. och jag ska intee hamna mer efter på biofronten nu!!


Nu är jag hemma hos mamma, vi har ätit påsklunch allihopaa! Mumms! Kl 17 ska jag o kimb till pappa och äta lite meer :P Ikväll blire något kul o mys, vart och med vilka vet ingen än, bam bam baaam :P Sooolen är framme and that is aaall that matters :) Första skjortan för året är på idag med, f.y.i! Mer sånt for sure..


Jag vill hitta en festlig väst, har jag tänkt mer o mer på.. Men kanske inte riktigt denna för det ser ut som en räv :O (bild: fashiontoast.com) så det är nog #1 för dyrt, #2 liteee läskigt! But you get the point. Himla fint äre, till fest och vardag mahaha.. OCH även om jag inte skänker 99% av min blogg åt Jonas Brothers längre, hihi, såå är dom mycket aktuella fortfarande ska ni veta! Biljetterna har inte släppts än, och jag börjar inse att när dom väl gör det kommer jag köpa bara för därför! Utan att ha planerat något mer kring det hela. Men det kanske är så man måste göra iblan? Eller jag iaf. Längtar efter nya skivaaan
"Lines, vines and trying times"

Hello beautiful,
Jackie

No comments: