Sunday, April 26, 2009

Boys boys boys, boys I do adore!

Question nr 1: Hur kommer det sig att jag o eve sov ensamma i lägenheten och ändå däckade vi på soffan? ..mycket obekvämt!!

Question nr 2: Hur kaaan vädret ändras så fort!? Jag veet, vi bor i Sverige och man borde vara van! Men hallåå!? ..Jag har fått lite färg iaf mahaha.

Question nr 3: Vad sker ikväll? Man måste ju passa på nu, faktiskt..

Jag är iaf väldigt glad över att vi är ensamma på jobbet imorgon, så jag kan fokusera på mitt :) Nu städas det för fullt här, och det var mycket efterlängtat för varje gång jag vaknat har jag ungefär dött av allergi.. Buu för sånt! Orättvist att mina sommar-feelings blandas med hat när jag går runt o nyser o kliar hela tiden :P

Herregud va det skriks på allaa Jonas Brothers live låtar!! Jag ska slå rekord i Oktober.

Något mer? Eh jaa, mest av allt uppskattar jag när jag får mail från models.com och det är fullproppat med male models! Thank yoou very much. Jag planerar fortfarande hur jag ska få med mig en stor plasch på Sean O'Pry från H&M! Inside connections någon? Vi nöjde oss med räätt så många "H&M medlems ansökningar" så länge mahaha..
Spana in på Models.com vetja! Me like.

Mycket att planera, svårt att fokusera
Jackie

No comments: