Monday, April 13, 2009

Stan stan stan med mina ladies!

Iih, nu ska jag alldeles snart bege mig in till stan och träffa Lucille Vici Victoria och Evelina (vi fuskar och åker buss ihop iofs!) Det ska bli naaas, för alla har varit utspridda på olika håll ett tag nu, och det kommer bli fullt med prat hela eftermiddagen fo sho :)

Jag var inne på bryanboy.com precis och längtar nu efter Maj månads American Vogue, föör det är en models issue! Man tänker aldrig på det men det är aldrig modeller på framsidan av tidningarna. Dom bosätter sig bara på varenda sida inuti istället :P Men det ska bli kul o läsa oh ja.

Solen gömmer sig lite idag men den får vi fram asap. Jag ska fortsätta läsa Nöjesguiden på vägen in. Det är också ett mode-issue, och det är unga personer inom modebranschen som har heta diskussioner! Några låter lite för unga ibland, 17-20år. Inte helt fel dock! Nu får jag stressa till bussen som vaaanligt.. Det hade ju inte riktigt varit jag annars visst?

Jackie

No comments: