Friday, April 17, 2009

Just what I need.

Asså musik är ju galet bra! och FILM. Som mitt hjärta gick igång när jag såg den nya trailern till Harry Potter: the half-blood prince! I'm such a nerd, och jag vill att den ska komma ut nu nu nu nuuu!



Idag gick det himla segt på jobbet, men ändå fick jag himla massa samtal gjorda hejja mig! Så nu är det helg och dags att andas uuut. Ska nog bege mig till eve snart om hon inte spyr på mig lr någon/något annat, lr smittar!! mi sorri. Sen vet man aldrig vart vi tar vägen, jag uppskattar att det är fredag iaf och vädret är braa braa braa!

EN ändå gång, en mycket lycklig gång, fick jag höra min låt idag på radion! Eller min refräng kan man säga mer. för verserna är inte mycket att hurra för men resten älskar jaag åååh herre.

I was wrong from the start,
from the bottom of my heart,
I apologize.
What I did to you was hurtfull,
what I'm goin through is hurtfull.

Plus att jag skrev upp några fler låtar på min arm med! Mycket proffesionellt men hey.. Azadeh va fotograf idag med. Min gamla dancehall lärare! Så jag fick pratat lite dans där med, plus minus om daagens läge mahaha.. Jag saknar iaf henne, Zerjon, och Kristina!!!

Laaater,
Jackie

No comments: