Saturday, April 4, 2009

Going with the flow..

OK SO.. I just signed on to Twitter. Hahah frågetecken?

Fattar noll av varför folk har det meeeen ingen på min msn-lista hade det tydligen så det är nog inte så happening här just nu. Anyway, I already have 1 person following my page! Akward kind of? Och jag har redan kommenterat på flera supaah staahs sidor :P G. A. L

Solen är framme iag igeeen, welove. Våren är här fo sho, sommaren på väg :) v Senare idag blire små äventyr hit o dit kanskee, och bio ikväll? Igåår åt jag och evelina hela dagen..i stort sätt! Grillat muumms, lite godis (faktiskt bara litee) och ett paket mini-dumle snacks glaaass! Awesoome. Kvällen avslutades dock hos Johannaa, först med Grönberg och en skadad Victor! När dom begav sig, gick vi in i O.C-modet igen. Tiden gick alldeles för fort och tjugo i 1 kördes jag hem, och johanna fick alldeles för lite sömn innan jobbet haha..

Mer sånt!
Jackie

1 comment:

vicki said...

jag har ju twitter... men i cant find you... jag heter vickiwells