Saturday, April 25, 2009

Will you send me an angel?

Nu sitter jag i soffan hos therese med evelina bredvid mig, sovandes. Jag somnar när som helst jag med, eftersom jag sov mindre än 4h inatt?, men kan inte slita mig från musikeen på datorn huhu. Jag hoppas jag drömmer något härligt inatt. Väntar på att min nya mp3 ska ladda klart med så jag kan fixa låtarna hihi. Good stuff.

Igår va det full rulle, först hemma hos Idas broor och sedan på BLVD. Mest spännande va det när jag hela tiden tyckte att uteserveringen luktade korv, för att sedan få reda på att dom faktiskt grillade längst bort i hörnet :P spännandeee. Dock vill jag aldrig frysaaa så mycket igen på vägen hem, usch! Frost ute o grejer.

Imorgon blir det häng nere vid hamnen! SOL, med andra ord. och no stress, fy fader va skönt! Jag har officiellt börjat arbeta på min bränna :P Det va inte dåligt blek jag va förut i solen hahahah.. Ne, nu somnar jag!

Jackie

No comments: