Tuesday, March 17, 2009

Give me them bright lights, long nights!

So, jag har tydligen missat två avsnitt av The City, mmh himla nice med två i rad nu mahaha. Blir verkligen taggad nu, speciellt när min kusin Krystle kommer imon! She love it too, så vi ska verkligen ha genomgång! Plus att jag kom exakt på nu när jag såg en bild på NY att jag älskaar lukten av andra städer! Där det händer saker.. Life away from here. Mmh önskar att jag kunde beskriva det.. DÅ mår jag himla bra. For sure. FYI så var två av Robyns låtar med i avsnittet (Cobrastyle & With every heartbeat!) Samma låtar som vii hörde när viii va i NY och shoppade i julas. Nu är det uppehåll och jag längtar till nästa säsong! The Hills börjar snart igen, ooh we like.

Jag vann the battle om datorn ikväll med, så ser fram emot att babbla iväg på min kära blogg nu.. :)
Idag jobbade jag o eve ihop, med lukke. Mycket festligt med massa ups and downs.."Vad har ni för dressingar? -Vitlök, Curry, Vinegrett, Roadisland. Ah ok, ingen pesto då? -Nej.. Hmm ok, ingen sån bluecheese heller då? -.......NEJ!? Dagen avslutades iaf med massa mat, och glass! Sen sov jag gott hela vägen från korsvägen till gråbo haha.
"Music and dancing, yeah you know that they're romancing!"

Vädret idag har varit heelt otroligt! Tänk va gott folk måste må som har sol hela tiden.. Very much fusk äre iaf. Men iaf så försvann alla mina bekymmer för en kort stund när jag kom ut ur mörkret på eftermiddagen :P Plus att imorse påväg till jobbet, stannade jag och köpte en tidning. Kunde liksom inte motstå. Men så när jag betalade sa han att man fick en på köpet! Vihoo, totally worth it! Så tog jag en som kostade 109kr annars.. Eh ja, lökit? Så där fick jag en mycket bra start på dagen..Imorgon är det modellande för Lena som gäller! First time jaa, kul kul!

"Abscence is to Love,

what Wind is to Fire"


Här ser ni en mycket omtalad väska.. himla ball ja! Men det tog mig ungefär väldiigt lång tid innan jag ens kopplade hur den fungerade? Vilket jag fortfarande inte tror att den gör.. Hello no-privacy. Men ball är den iaf :) Fashion is after all, mostly about looks. host host. Vilket också tar mig till nästa vecka, då man får lööön! Iiih, jag gillar tiderna nu faktiskt, när det är smart-shopping som gäller! Man får ta fram det man har och blanda med nya key-pieces! Så ta fram era fashion-brains och skrapa ihop något snyggt tycker jag! Becca skrev det för ett tag sen, nu skriver jag det igen: Emsedge.blogg.com Himla lämplig blogg det dära måste jag säga! Amongst many other..
Här är hon!

Jag hade velat jobba exakt med det hon jobbar! Hon lägger upp bilder på de grymmaste skorna ever! Men sen såg jag också att hon är 165 lr något sånt, såklart.. så det förklarar också ett och annat. Men bara allmänt då, snälla snälla alla där uppe kan det inte vara lika fint väder imon så man kan glassa i sniiigga kläder!?

"It hurts with every heartbeat"

Har hört rykten om att vår bror kommer på besök snart också? OM det är sant vill jag jätte gärna ha det bekräftat tack :D!!

Nu måste jag sovaa, för jag ska upp o platta håret innan jag beger mig imon tänkte jag.
-
Lalalaa,
Jackie

No comments: