Friday, December 17, 2010


"And now it all makes sense!"

Min syster frågade mig förut om jag kommit på vad jag önskar mig till jul! Och det vet jag ju, kom jag på efter en stund! MEN SE :D Nu blev det såå mycket enklare igen (fast inte, för dom finns inte här) men här har ni en av anledningarna till att jag längtar efter att bo in the states. Man kan köpa grejer man ser i tidningar eller på nätet, och inte bara drömma om dom för att brevbäraren inte cyklar över atlanten osv :D



 Jag är helt slut i kroppen, det värker i mina ben. Caféet är nu stängt gott folk och jag är lediig hela helgen WUUT WUT! Ska bli så fantastiskt, julshopping, julbord, julpyssel och häng i gäng! LOVESIT.


Killar och kepsar.. just sayin. Killar och Nick J.. just sayin xD mahah


Imorgon äre lillasyster-passning, och jag hoppas hon inte vill ha massa avancerad mat när vi vaknar haha..


 ASSÅ HAHAH! Jag hittade precis SÅ MÅNGA SNYGGA BILDER som aldrig skall visas för allmänheten. HERREGUD mina vänner-genom-tiderna...hur i hela världen har vi sett UT! Det är alltså från barndomen, hjällsnäs, under hela gymnasiet, tills nu kan man säga! Och de som jag visar är verkligen inte värst hahahahahah. JAG ÄLSKAR OSS.


Jackie

No comments: