Wednesday, December 15, 2010


"I will never let you fall,
I'll stand up with you forever.
 I'll be there for you through it all,
even if saving you sends me to heaven"

Ursäkta mina hundratjugotusen inlägg idag, men jag är verkligen all over the place och måste prata av mig någonstans! Det är ju ändå därför jag har en festlig liten blogg. Jag gillar verkligen att det inte finns någon sense bakom inläggen heller, eller jo USA och sommar!! Men hur ska ni veta det :D Därför tänkte jag ta det i detta inlägget nu! Sen blire sömn, så det blir helg fortare.

Har jag skrivit någon gång att jag var nära på att skippa Uddevalla VM i somras? Jag vaknade i..Kode? hos Ida L from work, redigt skakad från personalfesten kvällen innan, och kände bara Fy fanken va ovärt att betala 500kr för en övernattning där, kväll/natt/förmiddag dagen efter typ. Meeeeeen HA! Det fick jag äta upp senare ja. Ni fattar inte lyckan. Och med mina underbara ladies och massa andra underbara människor runt omkring! Så glada :D



Kommer aldrig glömma när vi gick runt på området mitt i natten och smög runt på banan (som hela världen körde på dagen efter) och letade efter toaletter! VM levde jag på resten av sommaren och än idag. Sedan var ju resten av sommaren pretty damn awesome den med ändå men!


I år var vi duktiga kära vänner :D Vi sa att det skulle bli bästa sommaren ever, och det var det for sure. (Delad med sommaren på linné :) hihi)

Och 2010 är snart slut, det är det väll ingen som missat. Sommaren kommer inte än på ett tag, i sverige. MEN för oss andra (jag) som åker om ungefär..4 veckor, blire annat på kartan.

Så nu förstår ni kanske lite? Jag längtar till USA och sedan VM och sedan back to the United States of awesome America, helt enkelt :)!!!!!!!

Skrev det precis till Johanna B och nu säger jag det till er, kolla INTE igenom bilder när ni längtar/saknar något, hahaha. Då slutar det ungefär såhär ja. GODNATT!

Jackie

1 comment:

Linda Strömberg said...

UNDERBARASTE jävla sommarnatten. kan typ börja lipa för att jag längtar till nästa år. hehe ;D .. DU MÅSTE KOMMA HEM TILL VM 2011. INGET ANNAT GODTAS ;)