Thursday, December 2, 2010


"So it's up to you, and it's up to me
to meet in the middle
on our way back down to earth"

Vilken lång dag? Fast ändå inte.. vaknade och fick ett hemskt besked, satte mig upp - läste mailen och fick ett underbart besked. Ganska torn redan där och jag hade knappt öppnat ögonen.


Har varit i stan med Eve hela dagen! Kollat lägenhet hos goa Mr.Lissborg sedan hängt med Johanna B på salongen lite och fikat som vuxet folk med chailatte och disskussion.
 Kvällen här hemma har spenderats framför datorn, återigen i min säng, (fanken vad ryggen värker nu! Och när jag står är det knäet haha, bu-freakin-huh) fixat och trixat och betalat och svarat och mailat och aah, sånt ni vet. Meeen ska göra lite situps nu tänkte jag, biffen liksom. Måste även skriva ner allt som skall göras imorgon så jag kan släppa paniken sen, phuh!
Tänkte att jag gör lite random dancepartys imorgon, lite här o var när jag känner för det. Ni vet när man liksom glömmer att man kanske står bland folk och sjunger litee för högt eller viftar litee för vildt med armarna. Bästa botemedlet för kaos i huvudet. På caféet äre iofs lugnt, Natti är nog ganska van mahaha.


"Sweeter than heaven.
Hotter than hell"

Jackie

No comments: