Sunday, December 19, 2010


"SoCleverWhatever"

Vad ska jag äta? Jag är inte sugen på något, alls alls alls. Och då menar jag alls, mat godis dricka chips frukt. Hur löser vi detta? Jag börjar må lite illa också, lite äcklad typ hahaha.. föör att jag inte ätit, dum cirkel det där?


Måste aktivera mig helt enkelt, det är där problemet ligger! Fast det löser sig snart när jag beger mig mot Johanna B, så ingen panik där. Jag vet även att jag kommer må såhär tills aaallt är fixat med USA, eller ialla fall visumet (eller när jag sitter i skolan första dagen typ..)! Hade min första visum-kaos-dröm inatt, usch, tänk om det fortsätter? Imorgon är folk på jobbet igen, då ska jag ringa alla myndigheter som finns hoho. Löööös det baraaa.

Kul inlägg? Skulle visa något, men orkar inte mahah.

 Jackie

No comments: