Tuesday, December 28, 2010


"Young hearts run free"

 Javisst två fina avsnitt av Nitro Circus ooooch så funkar dom inte nehe, synd för er ja. Och javisst, har levt på serien de senaste dagarna och mår redigt bra because of it (Travis Pastrana, Special Greg, mhh) :D Men nu tog det stop? Illa, drar till ursprungslandet istället.


Jag är verkligen 100% USA in my mind nu. Vill få allt fixat och KLART first of all, seriöst CSN tror att det är semester på deras jobb eller något herregud..Löser det imorgon!! Men fattar ni känslan NÄR MAN KOMMER FRAM - Hej här skall jag bo föralltid. Och det är så snaart och det kommer vara så mycket festligt foolk att lära känna och platser att åka tiiill. När det händer massa stök runt omkring en äre skönt med något eget att fokusera på! Men it's never soon enough så skynda skynda.

Julhelgen har varit bloggfri i stort sett ja. Mysig som attan och fina julklappar blev det med! Imorgon åker jag och Kimb in till stan och kollar läget. Va inne lite idag med Eve och herreguu säger jag bara, lugna er folk! Weekday är en fantastisk plats att hänga på såå ta med kikare och gå dit säger jag O:) hahaha..


Sen är det New Years right around the corner! I the Ping för er som inte vet, jag och V tar en liten road trip och jag är hype som attan. Har bara varit där 1 gång hos våra kära vänner, alldeles för lite och alldeles för längesen, även om det känns som jag har varit där flera gånger. KOMMER BLI AWESOME.

Jackie

No comments: