Sunday, December 5, 2010


"Tusen gånger om"

Så trött så trött så trött. Jag är verkligen dålig på att sova!! Eller i alla fall på sovtider..hahah. Nu är jag ju dock ledig i några dagar som saagt, sen drar det igång igen! Men nu tror jag faktiskt att jag sover dåligt för att jag är stressad/nervös/lätt panikslagen/excited/nervös..igen..aah ni ser ju!


Ska försöka/måste styra upp det nu under mina lediga dagar!!

Ikväll vare mys i soffan hos Jossan som gällde. Jaaag var vaken för en gångs skull, men Johanna B somnade (och fick chips petat i munnen mahah) och tillslut däckade Jossan med! Det åts godis, mat, chips och kollades på film!

Har fått ner massa ny bra musik till datorn!! Herreguuu, ni vet ju hur jag blir!! Och nu är jag så partysugen så jag vet inte vad. Tar det i helgen kanske? Elleeer är man så nära högtiderna nu så att man borde spara sig? Jag vill mest bara dansa. Det kan vi la lösa elleer?

Jackie

No comments: