Thursday, December 9, 2010


"If a job isn't fulfilling something in your life,
then it seems kind of pointless"

Sitter i min säng..sitter..och läser Nylon Magazine, med Emma Stone på framsidan. Köpte den i oktober och först nuu kände jag att det var dags :D Men ah, i alla fall. Jag har sagt det innan men säger det igen, hon är verkligen hur ball som helst! Där har vi en idol och inspiration! Så jäkla ROLIG och duktig! Superbad behöver jag inte ens nämna och jag längtar till alla hennes nya filmer som är på gång.

Men det jag skulle säga nu var att jag stött på lite rolig info under intervjun i tidningen. #1 Hon heter egentligen Emily (inte så rolig info nej) #2 hennes pappa är SVENSK #3 dom heter egentligen Sten i efternamn men bytte. Hahahaha... Hmm.. Hon är även född 88a.


På nästa sida dyker Lily Aldridge upp, och efter det Coco Sumner. Hur fantastisk tidning!? Där har ni mitt drömjobb (ett av dom). Nylon Magazine, vi seeees i LA?..snälla! haha..

Mår illa som satan, måste nog sova nuue. Har en liten fin To Do-lista får morgondagen!

Jackie

No comments: