Monday, December 6, 2010


" -Yeah, he passed on.
-Moved on, honey. 
He moved on, he didn't pass on"


Adventureland är verkligen huur soft som helst haha! Och den handlar ju typ inte om supermycket egentligen? Dom jobbar på en loser amusement park och softar hela sommaren typ. WOHO! Kristen Stewart är ball som vanligt, och resten är skumma/roliga/flummiga/fula typ hahaha, just sayin! Dom är liksom vänner fast egentligen inte, men ställer ändå upp för varandra och hjälper till för att dom är de ända som finns nära och som umgås, något sånt. Fattar ni? Ganska lätt att koppla hela filmen till verkligheten ändå.


Som ni också märker så äär jag lite lugnare nu! Eller hur ska ni märka det, men det är jag i alla fall! Har fixat det där som jag var redo att ringa och skrika för förut(AWESOME), hihi. Imorgon blire nog flera nya saker värda att skrika över som ska fixas! Meen det tar vi då. Klockan är ju inte alls mycket, och jag är sugen på godis!! Intee bra. Ska ut o vandra lite nu tänkte jag. Lyssna på den nya musiken, mmh bra bra.

Herregu va onödigt det är att göra sig iordning och allt när man ändå inte åker någonstans!? Yees, det lät aktivt xD

 Jackie

No comments: