Friday, December 17, 2010


 "Anyone who's ever really lived 
knows that reality is so much crazier than 
anything you could ever make up, anyway.."

Så sant så! Folk som säger att han inte är VACKER kan..tycka det, så blire mer för MOI! Verkar som en fin film, circus är inget man sysslar med längre riktigt. Det var annat förr när man vann biljetter i Lerums Tidning, och man blev galen när skylten dök upp runt om i kommunen "Circus Maximum" hahaha. Ååh.. kommer ihåg en riktigt spexad cirkus i stan där jag fick rida på en elefant, och nästan bröt armen igen när jag slog i mitt gips när jag skulle sätta mig, as nöjd.


Nu börjar fredagssuget slå in. GODIS CHIPS DRICKA CHOKLAD?! (inte så mycket choklad dock faktiskt) Hade även suttit fint med en förfest. Och sedan fest då såklart :D Meeen det kommer, no stress!

Jackie

No comments: