Wednesday, December 29, 2010


"We're waking up..
..and right on time"

Nu måste jag sova känner jag, innan humöret spårar helt. Har gått upp och ner, fram och tillbaka sedan jag kom hem från stan ikväll i stort sett. Ojj, vilka problem.... NU just där kände jag att jag hade behövt min älskade msn-gubbe 8-). Den som snurrar med ögonen hahaha. Eller den som snurrar runt o runt. Då var livet lätt när man kunde visa sina känslor med några enkla tangenttryck.


Det blev en heldag på stan idag igen, med syster och sedan fastnade jag på Johanna Bs salong medans hon fixade sina egna mycket fina nyårsnaglar! Blev lite sugen men ångrar mig ju alltid såfort dom är klara haha.

USA-hetsen växer mer och mer, herreeee. Måste first of all ha SOL OCH VÄRME. Dagarna är alldeles för korta för att fixa allt jag måste fixa. Samtidigt vill jag åka NU och det går ju inte direkt ihop, visst?


Jag får för övrigt opassande (inte relaterade) flashbacks lite då och då under dagarna. Skumt.. En annan random sak.. jag måste börja leva lite mer, you know? Man sitter så säker här hemma med fina (fantastiska) familjen och vårat lilla lilla samhälle nära vår gosiga "storstad".. Jag tycker vi gör alldeles för lite. Nu låter detta väldigt fel eftersom jag precis skrev att jag varit i farten hela dagen, meeen orkar inte gå in på hur jag menar, nu, jag förklarar inte saker speciellt bra fick jag höra idag :D Det löser sig ändå, det brukar det göra! Imorgon åker la ladies till Åre till exempel, otroligt äventyr! Utan mig, såå det är ju mitt fel haha.

Jackie

No comments: