Tuesday, December 7, 2010


"..the girl in the dress who cried all the way home"

YES! Äntligen hände det lite braa festliga stuff i mina måndagsserier :P Phuh. Någon som vet om det var sista avsnitten för säsongen!? DET GÅR JU INTE! Meen det brukar alltid vara när programmen är som bäst så ba yees ses nästa år. Aja..
Fick ut en myslåt från 90210 i alla fall.

 


Jag hade ju planerat att lägga hela dagen på att fixa pass, så när jag åkte till stan vid 13 tiden, typ, var jag nervös att jag var ute försent hahah. Meeen det tog ungefär 10min så vare klart, ingen kö alls typ. Bilden blev självklart inte snyggare för det, och kommer ha den på både IDkortet och passet, men vi fick hänga lite med mäster som tydligen leker lite polis these days! :D Fick höra allt om hur aktiv han är på jobbet och hur bra det går med kärleken! Alltid festligt.


Har äntligeen kommit in lite i julshoppingen med! Typ..kanske inte riktigt, men har köpt EN idag! WOHO, I'm so proud. Kimb kommer nästa vecka, då blire nog fart på saker o ting! Köpte en liten minibodyspray från Yves Rocher med. Honung luktar den, haha, verkligen också! Meen det är en såndär gosig doft, tycker jag anyways. Såå om ni kramar mig någon gång nu kan ni ju gärna kommentera! :P

Jobbar först på freitag fick jag reda på förut med! SKÖNT att slippa frysa tårna av sig i ett iskallt café, det är ändå fullt upp framöver så it's all good! Vad ska man göra istället d? Veerkligen inte spendera några pengar haha. Ut o gå i snön. Det är himla fint i gråbo på vintern faktiskt..said the hundred year old lady.


  Jackie

No comments: