Thursday, December 9, 2010


"Mon cherie, c'est la vie!
Je ne regret rien.."

HA! Nu slog det mig lite lätt.. Rätt fina ord ändå(franska också, mmmh)? Sånna man kanske måste se lite då och då för att inte glömma av det, liksom. Sätta dom på plats foooreveeer!? Om ni fattar vad jag menar :D wink wink.


Men i alla fall. Man pratar ofta om saker man ångrar, inte ångrar, att man aldrig gjort något man ångrar, och aldrig skulle ångra sig vad man än gör. Jag känner lite såhär; Jag fokuserar på det stora hela. När jag är gammal och grå vill jag inte sitta och ångra massa grejer i mitt liv. Småsaker som man gör idag, och stör sig otroligt på, kommer man glömma. Vad gör det om hundra år, som Johanna B älskar att kläcka ur sig. (Tänker dock inte så allt för ofta för då spelar ingenting under hela ens liv någon roll alls haha..) Meen det ordspråket har ändå hjälpt mig några gånger, så det tackar vi för min kära vän! Men på riktigt, det som jag surade över för 2 årsen och aldrig trodde skulle gå över (ett exempel bara) minns jag inte ens idag! Självklart gäller det inte huur allvarliga saker som helst, men det brukar liksom lösa sig!


..med dessa otroligt visa och välvalda ord börjar jag min dag(snark)! På bloggen i alla fall.


Mitt pass är klart! WOHO! Vilken skräck när jag först ser bilden, och sedan ser hur långt det är tills jag ska ta en ny hahaha! Men, det gör inget..tror jag.

Ikväll sover jag i stan med eve. Sen är det jobb hela helgen som gäller mmhm!  
Nu är jag hungrig såå let's eat.
Jackie