Thursday, December 30, 2010


"This is hardcore, and I'm indestructable"

När hela släkten Sandberg träffas ser man verkligen att vi är ett stadigt gäng. Fem generationer som lika gärna kunnat grunda en hel stad :P Det blev vidvinkeln på kameran när kusinerna skulle radas upp! Alltid lika spännande.

Har blivit sjuk igen.....feber i hela kroppen känns det som, eller så har någon boxat sönder min rygg utan att jag sett det. Halsen hostar väll blod snart. Meeeen vet ni vad!? Det är nyår IMORGON och jag åker till Norrköping med Vics. Har hört att det är ännuuu kallare där uppe och visst älskar man att sova borta när man är sjuk? Hahahha..kiddin', jag är as hype.
Nu är resten av ligan (förutom baby mama) i Åre! Känner att jag inte kommer få lika många updates som jag önskat, eller så har tåget spårat ur (ne så får man inte säga) men det blir nog en miljon tjugohundratusen bilder att gå igenom när dom är tillbaka nästa år istället, sweeet :D


Mitt CSN är beviljat, ÄNTLIGEN! Herregu va awesome, det är fortfarande snabba ryck som gäller meeen nu är det go-time preciis runt hörnet typ. Nästa grej jag funderar på är vad jag skall göra under sommaren? Men det behöver jag verkligen inte tänka på förens om flera månader..och efter att ha spanat lite X-games lutar det verkligeeen åt att stanna på plats! :D FREAKIN AWESOME.

Jackie

1 comment:

Anonymous said...

fint du skrev om släkten hahah :)

Och gött att csn är snäll mot dig!!

ha en nice nyår