Monday, December 20, 2010




"If you're one of us then roll with us"

 Javisst, ni vet hur det kan gå när man är hemma..uttråkad..söndag och allt! Blev inget häng i gäng, vi planerar ju som krattor ungefär. Meeeen det är bara att spara energi, samla energi, för juldagen! WOHO! Med snabba steg äre också.. så jäkla kul. Blir lite som nyår för oss eftersom att de flesta av mina vänner åker iväg till olika orter efter julen och firar loss på andra håll!!

 Såå saxen åkte fram lite under dagen ja. Jag har pillat och klippt och trixat lite, blev ganska bra ändå eller? Syns inte så värst.. vilket inte är meningen heller! Det underlättar verkligen med sidbenan i alla fall haha, wuhu. Ser ni min nya tröja för övrigt? Stickad och fantastisk! Den kommer jag nog leva i ett tag nu..
Imorgon fortsätter.. eller avslutas? julshoppingen i stan, med eve. Kanskee lite sushi på det? Fick inte kolla klart Satisfaction för Kimb, en film från det fantastiska året 1988 med bl.a. Julia Roberts och Liam Neeson, unga och fräshaa, såå nu går jag och lägger mig! Sweet dreams to ya.

Jackie

No comments: