Monday, December 13, 2010


"We'll take control of the world
like it's all we have to hold on to,
and we'll be a dream"

Är så glaad över att jag är ledig i några dagar nu, phuuh! Har ingen koll på datum eller dag, men jag vet att jag jobbat rediga timmar hela helgen, full fart, work like a rockstar. Och är extra trött och öm i kroppen (som en riktig gammal dam) för att jag har även hunnit med massa lek där emellan! Perfekt helt enkelt.

Rebecca & Fiona's senaste dokumentäravsnitt har fått mig riktiiiigt sommarpepp! ASSÅ NI FATTAR INTE! Det är ca -15° ute nu, vad hände där liksom!? Och så kollar man i affärer på alla härliga kläder man vill ha på sig UTAN att behöva drunkna i tjocka tröjor, dubbla byxor och jacka. Victoria har verkligen räddat mig med sin Goosegåva :P Samtidigt är jag glad, för det är ju faktiskt vinter och hellre såhär än regn. Det är ju inte låångt kvar till solen nu ändå, hihi.

Var inne på Weekday idag med Eve. Jag älskar den affären, riktigt uppskattad. Gjorde mentala noteringar på julklappslistor - önska och ge, och fick även en låt med mig därifrån! Hur nice??


Äger nu också mitt första IDkort ever! WOHO! Fick hänga lite med Mäster igen också, och hans smoood kollegor.... det uppskattas alltid.

Johanna B är på julbord, äter inget men har funnit lite cider istället, så kvällen blir nog lyckad ändå! Meeeen vi drömmer båda två om den där stora exklusiva hemmafesten vi planerat för evigt. Som aldrig blir av ni vet? En sån fest har ju alla "planerad" meeen ah. Men det ska bli av! SUGEN!? Vill dansa dansa dansaaaaaa. (Sinnes låt för övrigt! Memories mahah. Push it to the limit)


Nu babblar jag igen, är lite skumboll i huvudet fortfarande såå hej då sålänge!

Jackie

No comments: