Friday, December 3, 2010


"They taped over your mouth,
scribbled out the truth with their lies,
your little spies"

Har precis kollat nya Vampire Diaries! Phuuh, inte ok att ha uppehåll i den serien. Men asså det är någonting med alla serier nu förtiden! Så himlaa intense. Det gör mig absolut ingenting för i denna är varenda kotte haawt som attans såå when they suffer I suffer, hahahah.

MEN ASSÅ (igen :D..) detta avsnittet, The Sacrifice, I die. Har det på datorn nu och ska kolla igen. Mycket möjligt att jag somnar till det sen med. Lite skönt att drömma sig bort i det, med allt som händer runt omkring nu. Det är mest bra grejer gott folk, så don't worry, meen det är bara MYCKET liksom. Och jag kommer intee kunna slappna av i helgen för allt är ju stängt men jag har tusen grejer att fixa!? På måndag..som sagt.. ska jag boka tid med allt som finns och GET THINGS DONE.

Jeremy Jeremy Jeremyy... ojojoj.


Damon Damon Damon... ojojoj.

Man kan tro att jag vill till USA av heelt andra anledningar ju? Mahaha. Nu orkar jag inte ens skriva om min daaag.. min långakallasegafnittrigafestligaonödiganödvändiga daaaag :D

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

Jeremy är så galet snygg :D haha