Friday, December 3, 2010


"Räddaren i nöden"

Sitter i sängen, kaos i huvudet. Asså huur mycket papper och grejer!? Jag kommer få ta ledig från jobbet för att hinna med detta ju!? Fast jag kom på att det är fredag imorgon, och jag är ledig på måndag så DÅ ska jag fanken fixa alla papper and stuff så det blir KLART!! ..panik.

Mitt i allt kom jag på att det finns ett nytt FNL, så nu kopplar jag bort allt det andra, kollar klart avsnittet, och sover! Ska på arbetsintervju in the early morning xD Kul kul, typ. Och sedan jobba!

Bla bla bla, hej då. Jag är kär i Hastings, the new guy. Killar jag säger ju det, sätt på er keps eller mössa så löser sig resten! ..det är inte såå svårt.

Vill till Stockholm nu med, aah. Träffa folk, FIXA VISUM, och skratta :D Snodde bilder från ibeyostudio.se däär min bror jobbar för övrigt. HUR härlig? 

 Jackie

4 comments:

Josefine said...

Hej! Fin blogg du har! Vad skall du fixa visum till? Skall du iväg:)? Kram jossefine

Josefine said...

Vart skall du åka?:) eftersom du skall fixa visum och med massa papper! Gillar din blogg:) kram Josefine

Jackie said...

tack så mycket haha :) Jag ska plugga på Santa Monica i Kalifornien i 2år! Så måste fixa visum i Sthlm!

josefine said...

oj, vad kul! GRATTIS
vad skall du plugga? och när börjar du?:) Kram josefine