Wednesday, December 15, 2010


"Då vare dags igen!"

Känner att jag behöver dela med mig lite. Det var ju ett tagsen nu eller? Har ju hört om dom innan, men äntligen är det klart! NYA TRAILERS! Wohoo :D Loves it!

Hur nice med lite mer Johnny Depp time! Och 3D såklart.. allt är ju det nu! Massa fina färger också. Pirates is back, yeah! Ingen Orlando Bloom dock :O :/


HUR roligt med mr.hawt man Ryan Reynolds (nyskild för övrigt..) som superhjälte!? Mahaha, me loves it. Bra där med lite no-shirt action, för hans kropp gott folk. Phuh..


Remakes är ju alltid spännande (spännande ja), jag hade velat vara med i någon festlig sådan. Typ...hmm.. en ny version av Who Framed Roger Rabit, hahah! Jaa, taget! Hade såklart varit en teknad figur. Red Riding Hood verkar ju huur awesome som helst! Har man lyckats med Twilight sååå är nog alla ens filmer pretty freakin good (Cathrin Harwick är regisör! Mmhm)


Mer då? Ni kollar väll nu!? Oh well. Somnar snart.. till 199 Lives, tänkte jaag. Travis Pastrana. Linda Wifey, skall inte sno din man men, mmmhm säger jag bara :D

Ligger i soffan hos V för övrigt! Mätt efter thaimaten hon köpt hem. Haft en nice day med Johanna B i stan. Köpte den underbara pälsvästen från Zara (för mitt kommande Cali life) lämnade ett fint hjärta på lappen till killen som la undan den åt mig med, va på peppmöte hos Study Abroad, dock blev jag lite nervös/stressad igen efteråt meeen ska försöka lösa det imorgon.

Jackie

1 comment:

Linda Strömberg said...

åh, han är så soooooft va. god damn hot också!!! .. jag har ju 3 män i mitt liv, så vi kan dela på travis!! ;)