Monday, December 6, 2010


"Dontevercallmeagain"

PANIK!!! Varför i hela freakin flippin världeeen ska saker alltid krångla när jag gör det!? Hur lätt som helst för andra meeen när jag gör det så nehee då dyker det upp fel som aldrig hänt innan. Jag håller på att fylla i en ny "Student Profile" MEN DET FUNKAR INTE! Har jag tid med sånt här?! Neeeh tror inte det. Ringer till skolan och skriker snart..

Drömde att jag vaknade kl 16.45 hahahah. Meen fick andas ut när klockan inte ens var 11. Hade träningsverk i helaa kroppen som att jag brottats eller något igår, och det vet jag ju ganska säkert att jag inte har.

Skulle haft en stilig dataväska (läs en dataväska) nu så jag kunde satt mig på ett café eller något i stan, som upptagna människor gör, hahaha. Det hade vart något. Är inte så sugen på att vandra runt i stan nämligen, julklappsshoppingen går ju sådäär måste jag säga!


Sol och värme hade passat perfekt nu.  
Slippa pälsa på sig med helaa garderoben!

 ASSÅ JAG MÅSTE LÖSA DETTA NU INNAN JAG SVIMMAR!
för övrigt ringde det någon från the studio i sthlm och sa att jag hade missat en tid för längesen och undrade om jag ville ha en ny? HAHA NEJ DET VILL JAG INTE. försök inte luras unge man, jag vet precis vad du pratar om, chokeee?


Jackie

No comments: