Saturday, December 18, 2010


"Why give up? Why give in?
It's not enough, it never is.."

Jaaavisst! Impuls, kära vänner! Jätte fult ord ser jag nu, men bra betydelse när det kommer till oss :D Vi sviker aldrig nej. Kommer man på att det är fredagkväll, alla är lediga och ensamma hemma..ja, ni kan ju lista ut resten :D Jag kallar det en "sommarnatt fast vinter", ni vet sommarnätterna som är lika varma som dagen och man vandrar omkring på gatorna och festar lite samtidigt med flera stop mot vart man nu än ska! Awesome.

Igår joinade Johanna B först hos mig, sen vandrade vi till Jossan och lagade tacos, Kallekalas skrev nu upp sig på gästlistan också, och tillsist hamnade vi lite längre upp för backen och in i skogen på hockeyhemmafest, typ. Det badades i tunna, Johanna B drack wiskey, det bråttades i snö och jaa lite sånt vanligt maha och vi hade lika kul som vanligt såklart!

Snart är Kimb hemma, dåå beger vi oss till stan på julklappsshopping och sedan julbord på Barken ikväll! I like it I like it. Jag är veeerkligen brun nu, för övrigt, ehm. Herregud, men aah skulle visa mitt babyhår som jag klippte av häromdagen, för det var slitet efter permanenten hahaha. Måste ju göras förr eller senare tänkte jag! Nu ser det lite ut som ett halv försök till en side-cut typ?


Jackie

No comments: