Wednesday, December 15, 2010

"They say I'm crazy but I have a good time"

Sov lika gott som vanligt i Vics soffa, med den fina utsikten! Somnade fint till filmen, med välsignelse från Wifey också hihi. Såå nu blire till att leta fram soundtracket!! Riktigt soft kille den där Pastrana, hela familjen! Bor i Maryland också.. någon annan som har släktingar där PERHAPS!? Mhhm, just sayin. Riktiga livsnjutare hela bunten.

3 from 1 på MTV och det är Chris brun som är i farten. Herreguu vilka dansvänliga videos! Känner igen några steg från back in the inte-handikappade-days. Om jag hade kunnat så hade jag dansat varje daag för resten av mitt liv. Gå direkt från lektion till lektion och slita..det är fantastiskt!! Har ni hört den nyaste? Den skare dansas till för fullt snart tycker jag!! (Fest, inte lektion alltså)


Beger mig nog till Frölunda torg sen och sedan heem. Måste till en telefon som fungerar så jag kan samla vuxenpoäng!

Jackie

No comments: