Wednesday, December 15, 2010


"Follow me all over the world"

Ahhhh vad jag vill resa!! NU! Kan inte allt bara fixas!? Jag vill iväg, prata engelska, träffa nytt folk, spana på snyggt folk, fokusera på något jag tycker om, bli brun och shoppa på Victoria's Secret hahaha.


Hur skulle någon kunna vara otrevlig och trist när man bor i Cali. Tror inte det va? Fatta softa människoooor som finns på plats där. Och inte bara där..fatta att vår coast-to-coast kommer bli av nuuu! DET ÄR FANTASTISKT! Då ska det dokumenteras med polaroids och video. Mmmh lovesit.


Men mest av allt. Få fokusera på något jag tycker om!! Lägga lite..mycket..energi på något jag tycker om. Perfekt.

Jag har ett supersug efter choklad!! Illa. Har inte plattat håret än så tänkte göra det nu, men vill inte gå nära köket hahahahaha.

I helgen blire häng i gäng 100%, det är fett värt och jag längtar. Älskar mina vänner, om ni inte visste det, för det vet i alla fall doooom. Syster är på plats om några dagar med, woho!!

Jackie

No comments: