Wednesday, March 31, 2010


"Are you ready to rock and roll?"

Min kära mor sa till mig förut att jag är för gammal för att kolla på mtv!? HAHA. Kan man vara det? Gash..Parents these days. Den dagen jag inte kollar på mtv längre?.. fast jag tycker dock det är alldeleeees för mycket "inte musik" nu för tiden. Hundra olika konstiga serier.

På tal om det.. the City börjar 24 April(?) wohoo!! Spännande spännande.

Nu ska jag rota fram lite filmer och hoppa i säng, tänkte jaag. Fixa oboy kanske? Lite té? Thai lunchen med Vici och Vic var mysig och mumsig! På fredag flyttar Vici uppåt i landet, buuh. Men det är ytterligare motivation till att bege sig på road trip i sommar :) Sen lyckades jag springa på gymmet i 1 timme OCH springa runt bland maskinerna ett bra tag. Det ni. Det har regnat gott hela dagen med, hej då sista envisa snö hej dåå!

Vet ni vad det bästa är?
När Nick Jonas spelar trummor. SE vilken lycka!
Alla andra tråkiga torra människor kan sätta sig och äta papper.


Åååh, lycka.

Jackie

No comments: