Tuesday, March 9, 2010

"A few times i've been around that track.."

Möte, med lyxfrukost i stan, med underbara människor :) Sen söka jobb som en dåre, lite positivt lite negativt, ut i solen varmaa varma solen! Och nu är jag hemma igen, ready to leeeave again! ROADTRIP Borås. Åh va mysigt. Me and V woopwoop! Sen äre Gossip Girl som gäller, MYCKET efterlängtad return. No pressure eller så kära upper east siders. Imorgon börjar även 90210 igen, och dagen efter börjar någon ny New York serie som jag hoppas är braa den med! Drömma drömma långt långt bort.

Pratade lite med Roxanne at her work i NK förut, och Paris kommer alltid på tal! Eller resa över huvudtaget. Åååh, ring boka åk. Varför inte liksom?


Jag var nog dystrast och mörkast och gråast i stan idag, FY, jag skämdes nästan. Tur att jag inte tog vinterjackan hahahaha. Så nu har jag dragit på mig lite ljusgrått iaf (woooho..) så jag slipper låtsas som att det är en regnig dag i december.

Jackie

No comments: