Friday, March 5, 2010

"Living in the sky with diamonds"


Helt sjukt hur glad man blir av sol? Jag överhettades idag, inomhus och utomhus! Kan vara för att jag hade dubbla lager nertill och vinterjacka och halsduk, ehm, men det har ju faktiskt varit iskallt det senaste! Så himla typiskt sverige att vända som det vill. Men jag säger inget, hoppas bara på lite mer sol den kommande tiden! BRILLORNA ska fram med, wohoo glad glaad.

Hittade ett par skor på DinSko med som jag skall inhandla på söndag, lånar pengar från min kommande lön. Så får man inte göra för det brukar inte sluta bra men min syster ska med och hon brukar ha koll på läget. Plus att jag får lite dispans när det kommer till skor, för det köper jag en gång i livet typ? DET längtar jag till, dom var tillochmed lite höga! Det ni. Kungsmässan är för övrigt vääldigt likt Arabian Center, i Mirdif Dubai, hahaha. Helt sjukt!? Utanför OCH inuti. Hmm, det kändes väldigt scary. Men ah mer kungsmässan framöver for sure. Sökte även jobb i en jätte mysig fin fin affär, så håll tummarna för det. Liseberg har svikit mig.


Så nu äree fredagsmys som gäller. Tacos tacos och solsidan! Sommarspelningslistan fixas på iTunes redan nu, bort med svart in med färg! Som jag har längtat.

Jackie

No comments: