Wednesday, March 31, 2010

"I'd let you go but you're all that I'm after!"

Idag ska jag vara hemma och fixa iordning det ena efter det andra.. eller allt på samma gång, om jag känner mig själv. Sålänge NÅGOT blir gjort uuh.

Inpackning står på schemat(och nu avklarat), och lös med håret, som en vilde. :P Fixa kaminen så jag kan dansa omkring i mina BIK BOK trosor (som jag fortfarande har kvar jaa, ser ut som shorts mahah GO TEAM EVE OCH JACQE!) Och spela mer piano.

Kim frågade om jag skulle till gymmet, bemannat till kl 13. Meeeen nej, det blev inget med det. Hmm, jag pallrar mig dit i helgen istället mitt emellan påskmåltiderna! Idag bränner jag kalorier på annat sätt. Trodde ju det var fredag hela dagen igår, så får se hur det står till med mitt huvud idag.

Michaela Forni skriver : Hon kryper ner bredvid och lägger sig med huvudet nära nära. Drar pekfingret över hans ögonbryn och lyssnar till hans lugna andetag. Drar sin kind längst hans skäggstubb och pussar honom försiktigt på näsan. Sen lägger hon sig på honom med all sin kraft och börjar skratta när han plötsligt kittlar henne i magen, han var visst vaken.

Duktig är hon! Jag hoppas på en säsong 2 av Glamourama :) Och här har ni ännu grymmare Hayley Williams från Paramore, som gör sin version av Lady Gaga - Bad Romance. I loove her voice i refrängen!


Jackie

No comments: