Wednesday, March 10, 2010


"When you lose, just don't lose yourself"


Hemma igeen. Känns som om jag varit ute på någon lång jordenrunt resa? hahaha, snurrig. Plus att det känns som att jag hade massa grejer jag skulle göra idag som jag glömt av. Önsketänkande kanske? Är iaf ensam hemma nu, verkar som min familj har mycket bättre grejer för sig. Kaminen är igång, och jag kollar Greek! Det ni, det var ett tagsen. Ikväll blire 90210 woopwoop, ny säsong! Och lite godis till det tycker jag aaallt passar perfekt.

Imorgon skall jag till gymmet! DET NI. Jag har bestämt mig, om allt går bra så är jag i full fart igen, typ. Har lite stygn oså kvar meen det skall nog gå bra!


Solen är borta, det ska tydligen snöa på fredag igen? Urk! Jag har dock uppskattat detta lilla uppehåll himla mycket! SOLEN uppskattar jag alltid så Please come back asap.

Jackie

No comments: