Friday, March 26, 2010

"If you stand for nothing, you will fall for anything"

Sitter hos V, ensam, och ska alldeles snart gå bort till Frölunda Torg och möta Vici och Victoria för lite fiika sedan basket match :) Det har blivit grått ute, fläktar gott i min nästan transparenta topp hahaha. Hittade en BH med woho! Inte den från Gina som jag ville, utan från..ett annat ställe haha.

Såå idag har jag, varit sur på mig själv på coachningen, tränat och gått på BOXNINGS pass woho!! Varje fredag from now on, och sedan kollat Nordstans modevisning...ensam hahaha. Och spanat på stan såklart, men nu blire ingen vild shopping mer, buuh. Bara inspirerande jobbsök...ehm.
Har kommit på mig själv hela dagen, som vanligt, med ett surt angry face typ! INTE med flit såklart. Men med mina "horn i pannan" som Kimberly säger, och öppen mun, kan man inte se så trevlig ut att gå förbi? Så jag kanske slipper the look från folk som går förbi i framtiden om jag slappnar av lite hahahah.

Jackie

1 comment:

Madde - den du älskar att hata said...

Hej,

Du har fått förfrågan förut, men jag frågar igen: har du jobbat hos TeleAble i Dubai? Jag överväger att åka dit, då jag fått en tjänst där men det finns några frågetecken. Om du jobbat där vore det verkligen GULD om du hörde av dig till mig.

Tack på förhand
/M