Sunday, March 7, 2010

"I told you to rock this way!"

Nu är jag så himla tröööött, som man skall vara på en söndag. Datorn är himla seg så jag funderar på att lägga mig nu eftersooom jag har varit vaken sedan kl 9 imorse typ! (on a sunday peeplz!)

Köpte finfina skor i kungsmässan med kimb, vi åååt på ett inte-alls-gott ställe och köpte godis i väntan på ett tåg som tydligen gick mer än 1 gång i timmen. Och ikväll har vi allihopa ätit middag hos våra kära grannar och fake-family Olssons! Mamma berättade en världshistoria som faktiskt lyckades få mig att tappa matlusten, skum känsla! Galna usa.

Sen har det diskuterats balklänningar för Kimb, och vi reste tillbaka i tiden a la Sex and the city, i mammas garderob :D mahahah.

Vad som än står på schemat imorgon (inte allt för mycket) så skall jag uuut iii soleeeen! Joina perhaps, anybody?

Jackie

2 comments:

RODOLPHE SALIS said...

Salut!

Kajja said...

nice kjoltyp på fin kusin! Ska vi byta garderob?!!?! eh!

ha det fint i vårsolen!!!!!!!!!!!