Tuesday, March 16, 2010


"I don't remember you looking any better,
but then again I don't remember you"


Jag vill lära mig att spela guitarr! Haha, hello random, men jag tycker det ser så härligt ut. Härligare än härligast ääär ju John Mayer. Och New York, all combined in one i denna mumsiga videon.


Den får mig bara att tänka ännu mer på vad jag skrev på min Twitter häromdagen. Eller ah, allt jag tänker på nu för tiden är väll just detta.. jag är så himla sugen på att make my own mistakes and learn from them. Kaaasta mig ut to wherever och bara go for it :) Woho, verkar ju funka för alla andra men jag vet inte riktigt vad det är för fel i min hjärna som gör att jag sitter ensam hemma i gråbo utan något (som helst, what so ever) att göra. För när man tänker så, vad man än gör, så gör det inget om det går bra eller mindre bra. Bara man lär sig något och ta vara på det lilla festliga som faktiskt kaan komma ur en sådan situation! Yes, nu kan jag samla ihop till mina memoarer.

Imorgon finns det litee mer på schemat dock, och jag ska ut i solen. Jag är sugen på nya härliga undies. Fina spets grejer..enkla tunna saker. Wishing for some Victoria's Secret. (bilderna är ickenicke därifrån)

Jackie

No comments: