Friday, March 19, 2010


"When in doubt; wink, peace and pout"

YES/NO, det regnar ute! I'm torn.. men känner för det första och största, att snön kommer försvinna wuhuu!! Och om jag hade ett paraflax med mig idag hade det varit huur lugnt som helst ändå. Ni förstår att jag har varit ute och härjat sedan kl 8. Först coach i stan i 20min!! Sen läkaren i gråbo, kolla dra vrida klämma, på knäet. Och nu är jag hemma igen! Så nuu får vi se när jag får tid i Alingsås och vad dom har att säga där. Hon hann droppa ordet operation innan hon ens kollat mitt knä, deet hade ju varit just my luck.


Nu ska jag, äta något? sova lite, haha, jag sov intee så mycket inatt. Glömmer ju alltid att jag ska upp tidigt (när jag väl ska det) och somnar inte ens så sent (vid 2? :D) men om man ska upp kl 7 äree inte så mycket sömn timmar. Har massaa reklam att sortera uuh, on a friday night wuhuu.

Det blir lite musik på det ja. SÅG NI Jonas Brothers Live chatten igår? Neeh jag vet att ni inte gjorde det. MEN DET GJORDE JAG! ÅH, har alltid kollat efteråt men nu var jag med from the get go. GRYMMT, i felt the connection hahahah. Bruna och fina on set vaar dom.

gif maker

Jackie

No comments: