Thursday, March 18, 2010

"I don't want what you want.
I don't feel what you feel."


Idag kör vi på en vakna-äta-gymmet dag! Allt blir så utrdageeet på dagar som denna, men jag har faktiskt inget annat att göra :/ Har fått lite jobbtips från pappa som kan funderas på, kanske. Och skoltips från Angelika som verkligen skall kollas upp, och funderas på. Våga! som hon skrev :)

Jag har bestämt mig.. och det blir boyfriends tröjan idag. Har man gått för långt då? Jag kan inte ens skriva det. Jo, jag sov i den. Jag går ut i min pj hahahah. Very retro. Oh well, vem bryr sig.

Jag har gått in i en müsli period igen!! Längtar efter varje frukost när jag får en fin liten skål med müüüsli, bort med o-goda torkade bananer dock, uuh. WOW, vilket vettigt inlägg. Ville mest få ut dessa bilder hihi. Hur vacker får man vara?

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

I LOVE YOUR PICTUUURE! den får mig att tänkte på bra tider, på bättre tider, på de bästa tiderna..

hihi musli är gott men bananerna är godare juu :D give me