Sunday, March 21, 2010

"There's something about the sunshine baby.
I'm seeing you in a whole new light"

Denna helgen har varit väldigt bra! En riktig HELG, på hemmaplan! Idag har jag sorterat/delat ut reklam. Vart ute på promenad med Johanna och kollat New Moon med Ida g! Sedan avslutat kvällen med en himla god middag a la lyxrestaurang som mamma fixade! Har tagit kort som jag ska lägga upp någon dag hahaha. SÅ gott var det! Jonas Brothers living the dream 2 började idag med, där man följer dom på förra årets Europa turné! AAAH i die.

Imorgon blire Alingsås och träna! Hoppas hoppas solen är framme all day lång!


Nu tänkte jag duschaa, den stora kranen ovanfrån eller vad man säger funkar nuu! Så jag rekommenderar att prova våran dusch!! haha.. Ska fixa inpackning med, måsteee klippa mig denna månaden! Det är kaos.


Ibland saknar jag poolen i Dubai, aaaaah.
Vakna och släpa sig ner och sola helaa förmiddagen med frukt och musik! (och skumma grannar) Gick man utan tofflor brände man sönder fötterna inom 2meter.

Jackie

No comments: