Tuesday, March 30, 2010


"Uhm, yeah.. I like"

Varje gång jag har kollat American Idol: top 24, så har det varit tjejernas tur!! Helt sjukt faktiskt. Kanske har sett killarna en eller 2 gånger max!? Oh well.. Nu är Michael J. Fox gäst på Inside the Actors studio i alla fall, hmm vet inte om jag orkar.

Det blir till att alldeles snart sova, lika bra det! Imorgon blire lunch med Vic och Vici, mysigt med lite girl talk. Hoppas på massa soool och mer Converse cruisande.

Såg lite härliga bilder nyss som jag tänkte dela med mig av! Har haft huvudet på helt andra ställen idag faktiskt, tro det eller ej, så my favos bryter fint rätt igenom dom tankarna! Glöm inte att jag går runt ensam hela dagarna i stort sett!! Så jag har mycket tid med mitt eget huvud, och där vet man aldrig vad som pågår.

Jackie

No comments: