Saturday, March 13, 2010

"Everything people tells me not to do, I want to do"

Coola katter. Kollar Oscarsvinnarna 2010 och dör ju lite inombords. Gash, fatta att vara på den galaan!! Hype hype. (Mr.Big, Chris Noth, på tvn exakt nu, lika snygg IRL!) Massa fina after partys med! Who got invited? Jag var på Vanity fairs, står där i bakgrunden..


Igår sa jag till Johanna, att någooon dag ska jag göra en Rihanna. Inte än på ett tag...och.jag vet inte när. Men jag måstee!

Hajar som Hajar började precis wohoo! Mysig afton for suure, fullt med film. Önskar jag hade lite popcorn eller något? Men jag ska nog baka.. JAG VILL SÅ JAG FÅR!!

Jackie

3 comments:

Anonymous said...

Genial post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

Ida C Gustafsson said...

hihi mycket spännande inlägg JAA! snyggkort på Miley också fooor suuure! :D Keep up the good work:D J, din blogg räddar min seeegasöndag!

Jackie said...

:D Vihoo, goodie! Dina kommentarer uppskattas lika mkt skru veta :D