Tuesday, March 16, 2010


"It's the little things.."

..don't go drinking that hateorade! Jaaa, åh söta. Born to be: Good Charlotte, är på Star! nu and i die. Så sötaa. Jag var så crushing on Joel Madden när man var i den åldern. Typ konfa lägret var all about Good Charlotte hahaha. Så himla söt med Nicole Richie nu. Min bebis ska också vara en liten söt rock pojke :) ..hör även nu på tvn, att jag inte har lyssnat på dom på länge och jag har litee skivor att ta igen!




På tal om söta par. wohoo, I'll leave it at that.

..and just plain cute.
Min "tränings fria dag" har varit svår att hantera..hahahaha. Jag vet ju inte riktigt om/hur mycket jag får träna än så jag tänkte köra varannan dag nu..men aaah kan inte sitta still. Eller jo, jag har inte rört mig så mycket alls idag, men det kliar inombords haha. lol. Tar ut det imorgon på crosstrainern :P

Nu måste jag röra lite på mig.. spela lite pianuu kanske? Kycklingen skall vara i ugnen i 1timme typ sa Kimb precis, jahaaaaa kul.

Jackie

No comments: