Monday, March 22, 2010

"We gon' keep on dancing till the sun comes up"

Nyss, nyss precis nu hemkommen från gymmet med Kimberly! Jag kom dit kl 17 typ men ändåå lyckades vi ta samma buss hem mahaha. Det är lite regnigt ute, helt OK för mig. #1 bort med snön #2 frisk luft, alltid lättare att andas när det regnar, hmm.


Nu blir det nudlar ägg och lite kyckling kanske? Usch..det lät inte så gott när man skrev det, men det är det skall ni se!

Har haft på mig Kimberlys beiga legins från Gina idag, ALDRIG igen. Det var precis det jag och johanna pratade om igår. Ljusa saker nertill. Usch, men ett par svarta vill jag inhandla! Det är dom dära lite spexade ni vet men mönster och sömnader hit o dit, inga vanliga släta hahaha. Dock älskar jag färg kombinationerna på dessa bilder. (har nog lagt undan min egna beigehet sedan min tråkperiod när jag var yngre)

Jackie

No comments: