Wednesday, March 24, 2010

"How do you like your breakfast in the morning? With a kiss, please."

Mmh, vet ni vad jag gillar? Avocado med salt på. Fast gott salt! Vi har Falksalt, flingor! Har ätit en nu, funderar på en till. Kimberly skrev precis och det blir godis och film om en stund wuhuu!

Idag har jag inte helleeer orkat träna, gjorde 10 push ups imorse igen hahaha, det får räcka! Jag har i alla fall vandrat runt hela dagen. Hängt på mammas jobb, dom är allt roliga där! Me like. Och varit på info träff för H&M, mycket bra bra. Sen fixat mina papper så jag FÅR MINA PENGAR uuh. Och kollat i lite affärer och drömt mig bort till shoppingens land.

ÅH, glömde jag säga.. jag har även sett ut som ett troll hahah.

Men i like it, det växer i alla fall! Jag längtar till helgen för en gångs skull. Vet inte varför men jag vill ha fredaag lördaag söndaag.

Jackie

1 comment:

Linda Strömberg said...

jaaaq, HUR FIN ÄR DU I "TROLLHÅR"? = UNDERBAR <3