Tuesday, March 23, 2010


"Bring the doubters on, they don't matter at all"

Det regnaar ute, grått och trist, och jag drömde scary dreams igen såå mina hoppfulla ord igår hjälpte inte :P Eller det är inga scary dreams..men dom är konstiga och obehagliga typ haha. Stress? Ångest? Methinksso.

Jag piggade upp mig själv med våfflor till frulle i alla fall woho! Och lite piano på det. Nu ska jag till gymmet snart, för det händer inte så mycket annat innan kvällen, då blir det leeek :D Plus att jag vill inte traska omkring i regnet i onödan. Jag har faktiskt städat lite här hemma med mmhm, typ anyway.




Jackie

1 comment:

Evelinaa said...

nu sitter jag och skrattar lite igen, dock inte åt ditt inlägg utan åt att varje gång jag skall in på din blogg så skriver jag jsan, och nu helt plötsligt kändes det som du var en japan och hette så. jag tror jag är trött. hur går det med sthlm? :D L