Thursday, March 11, 2010


"If I fall for you, could you fall for me?


Nu har jag sett Percy Jackson and bla bla vad den nu heter :) Söt som attan, och jag hoppas det kommer flera filmeer. Ska nog gå o lägga mig nu tror jag haha. Somna till någon annan film kanske? Har börjat tröttna lite på de jag har på datorn hmm..och hemma. Tänkte kolla War of the Buttons någon dag nu, VHS hahaha. Älskade den när jag var yngre iaf.

Imorgon äre möte snabbt och onödigt på morgonen, sen gymmet i guess woopwoop! Lyssnar på Mariah Carey - Loverboy, DET var ju hundra årsen! Älskar de flesta av hennes gamla låtar, jaa goodstuff. Då var man liten tjejig och rosa haha.

En annan härlig sommarlåt jag fick precis är Bret Michaels ft Miley Cyrus - Nothing to lose. Blir helt svag för sådana här låtar!? Very skumt. Helt country typ liksom haha. GO USA GO misstänker jag det handlar om! Sommar sol havet friends family härliga tider. Lovesit.



Jackie

No comments: